,

כיצד לדעת אם להעדיף הרמת חזה או הגדלת חזה?

הרמת חזה וגם הגדלת חזה הם ניתוחים פלסטיים פופולריים שמטרתם היא להקנות לאיבר זה, שהשפעתו על הדימוי העצמי של מרבית הנשים גבוהה מאוד, נוכחות בולטת יותר. בחלק מהמקרים ישנה התלבטות באיזה מההליכים הכירורגיים לבחור, הרמת חזה או הגדלת חזה, לעתים מומלץ לעבור ניתוח שמשלב את שתי הפעולות – ובכל מקרה כדאי להבין גם את המהות של הרמת החזה וגם את המהות של הגדלתו.

מתי כדאי לבצע הרמת חזה?

הרמת חזה היא הניתוח המומלץ לנשים שחשות שביעות רצון מגודל השדיים שלהן אבל מוטרדות מאובדן זקיפות הקומה שלהם, ומרגישות כי הדבר פוגם במראה החיצוני שלהן באופן כללי (דבר שבא לידי ביטוי בלא מעט מקרים גם בפגיעה בדימוי העצמי ובביטחון עצמי). כדאי לדעת כי אין חזה שלא הפוך עם השנים לנפול במידה כזו או אחרת. בין הגורמים לכך: ירידה במידת האלסטיות של העור באזור, הריונות והנקות, דיאטות (ובפרט כאלה שמובילות לירידה דרסטית במשקל או במצבים שבהם המשקל עולה ויורד לסירוגין) וגם לגנטיקה תרומה לצניחת השדיים.

באופן טבעי לא כל צניחה של החזה מצדיקה הליך כירורגי. דרך פשוטה שתעזור לך לדעת האם הרמת חזה רלוונטית עבורך נקראת “מבחן העיפרון”: קחי עיפרון והניחי אותו מתחת לשד. אם הוא לא נופל, כלומר השד אוחז בו, זוהי אינדיקציה לכך שהוא נפול למדי ובהחלט יכול להיות שניתוח הרמת החזה ישפר במידה ניכרת את החזות החיצונית שלך ואת תחושת הנשיות.

באילו מקרים מומלץ לעבור הגדלת חזה?

המונחים “חזה קטן” ו”שדיים גדולים” הם כמובן סובייקטיביים: מה שבעיני אישה אחת נראה חזה מרשים ויפה עשוי בעיני אחרת להרגיש “קטן מדי”, ולהיפך, ייתכנו מקרים שבהם “שדיים מושלמים” לתפישתה של אחת ייתפשו על ידי אחרת כ”גדולים יתר על המידה”. בהתאם השיקול העיקרי במסגרת ההחלטה האם לעבור הגדלת חזה או לא הוא התחושות האישיות של האישה – מי שאינה שבעת רצון מממדי החזה, ומרגישה שהגדלתו תהפוך אותה ליפה יותר, נשית יותר, מושכת יותר ובעיקר שלמה יותר עם עצמה ובעלת דימוי עצמי גבוה יותר, מוזמנת להתייעץ עם כירורג פלסטי מנוסה ובעל יושרה ולבחון את אופציית הניתוח.

 

למידע נוסף

https://www.itzuvhaguf.co.il

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *