טיפולים נוספים שניתן לשלב עם ניתוח הרמת גבות

טיפולים משלימים לעיצוב גבות בצורה מושלמת

גבות שצנחו ולכן נמצאות קרוב מדי לעין עצמה מייצרות מראה מבוגר ולא מחמיא. בחלק גדול מהמקרים ההתרופפות של הרצועות שתומכות בגבה גורמות גם לשינוי צורת הגבה ובפרט אצל נשים – כשהחלק החיצוני הופך לנמוך יותר מזה הפנימי והתוצאה היא חזות גברית משהו. הפתרון הוא ניתוח פשוט שמרים את הגבות וממקם אותן כך שהפנים יחזרו להיות צעירות וקורנות.

לניתוח זה אפשר לצרף טיפולים נוספים שמעצימים את האפקט שלו ומאריכים את המשכות התוצאה המיטיבה. שלוב נפוץ להרמת הגבות הצידיות הנו ניתוח להסרת עודפי עור בעפעפיים עליונים והזרקת בוטוקס לצידי העיניים.

למעוניינות, גם פיסול פנים בעזרת חומרי מילוי עשוי לשדרג את תוצאות הרמת הגבות ולשפר את הפרופורציות של הפנים.

הסרת עודפי עור בעפעפיים עליונים

השילוב בין הרמת גבות להרמת עפעפיים עליונים מבטיח מענה אפקטיבי מאוד לכל האזור שמעל העיניים. תועלת נוספת במקרה זה היא שיפור שדה הראייה בזכות הסתרת הכבדות של העפעפיים העליונים.

הזרקת בוטוקס

עוד טיפול שמשלים את האימפקט של הרמת גבות הוא הזרקת בוטוקס לצידי העיניים. מטרת טיפול זה הנה להפחית את המימיקה בצידי העיניים, ובאופן זה להפחית קמטוטים בצידי העיניים.

סדר הפעולות המומלץ הוא קודם להזריק את הבוטוקס אל צידי העיניים ולאחר מספר שבועות לעבור את ההליך הכירורגי להרמתן של הגבות.

פיסול פנים באמצעות חומרי מילוי

עוד אופציה שמאפשרת שינוי נרחב יותר בפנים ולא “רק” הרמה של הגבות היא שימוש בחומרי מילוי, ובמיוחד חומצה היאלרונית, כדי לתקן את הבעיות שנוצרות עם השנים. ככל שאנחנו מתבגרות מתרחשים שינויים ניפחיים בפנים שלנו. שכבת השומן שמתחת לעור מידלדלת ובפרט מדלדל אזור הלחיים והרקות. גם מתחת לעיניים נוצרים שקעים שבגללם אנחנו נראים עייפים. תופעה נוספת היא הפיכת העור לדק יותר ויותר וכתוצאה מכך נוצרים קמטים קבועים – למשל בצידי העיניים ובצידי הפה. החזרת נפח לאזורים אלו תרענן ותצעיר את אזור הפנים המרכזיות והעליונות.

חומצה היאלרונית היא גם חומר מילוי אידיאלי ולשקעים בלחיים, ברקות ומתחת לעיניים, ולפיכך מהווה אופציה מומלצת לכל מי שרוצה להצעיר את הפנים באופן כללי ולזכות במראה מחמיא במיוחד.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *