סוגי שתלים לחזה – איך ליצור את המראה המחמיא ביותר?

לקראת ניתוח הגדלת חזה – אחד ההליכים הכירורגיים הפופולריים ביותר שמציעה הרפואה האסתטית בימינו – ישנן 2 החלטות חשובות מאוד: האחת, בידי איזה מנתח פלסטי להפקיד את המלאכה, ובעצם את הגשמת החלום; והשנייה, אילו שתלים יונחו בכיסים שיוצר אותו מנתח פלסטי בבית החזה. בדרך כלל מרב תשומת הלב מופנית אל הנפח של כל שתל ובהתאם עד כמה גדולים יהיו השדיים לאחר ההגדלה, אבל גם סוג השתל משפיע במידה משמעותית על המראה החיצוני המתקבל לאחר הניתוח, ועל כן כדאי להתייחס גם לסוגיה זו.

עגול או אנטומי?

ההבחנה העיקרית היא בין שני סוגי שתלים לחזה – אנטומי או עגול.

השתלים העגולים הם בעלי צורה של חצי כדור, כלומר האורך שווה לרוחב. השתלים האנטומיים לעומת זאת מתאפיינים באורך ורוחב שונים זה מזה. נהוג להשוות את השתל העגול לתפוח ואילו את השתל האנטומי לאגס.

המכנה המשותף לשתלים עגולים ולשתלים אנטומיים הוא שבשני הסוגים ניתן לבחור בין 3 או 4 דרגות של גובה. נשים שבוחרות שתל גבוה יזכו למראה יחסית מוחצן (מעין אפקט של פוש אפ) ואילו השתלים היותר נמוכים מובילים למראה טבעי.

הסבר על ניתוחים אסתטיים

מגוון אפשרויות – שלל יתרונות

באופן כללי המגוון הרחב של השתלים מבטיח לכל אישה את האפשרות להגיע למראה המבוקש מבחינתה. כדי לממש את הפוטנציאל חשוב כמובן לבחור נכון גם מנתח פלסטי מיומן ומנוסה – שידע להמליץ על השתלים האופטימליים וגם לבצע באופן מושלם את ההגדלה עצמה.

בנוסף זהו יתרון עבור נשים שמעדיפות לטשטש את העובדה שעברו ניתוח להגדלת החזה (אם כי כמובן מבקשות להקנות לו נוכחות משמעותית יותר) – בחירת שתל שמייצר מראה טבעי, ובפרט אחד מסוגי השתלים האנטומיים, מקנה לאישה את האופציה לבחור למי לספר על ההגדלה ולמי לא.

יתרון שלישי הוא האפשרות לתקן א-סימטריה בחזה: כשישנם הבדלים בין שני השדיים, בחירת שתלים שונים, בהתאמה מלאה לממדים המדויקים של כל שד, תתקן את חוסר הסימטריה ותביא למראה הרמוני ומרשים במיוחד.

איך בוחרים שתל?

הבחירה בין כל אותם סוגי שתלים לחזה מתבצעת על-ידי המנותחת והמנתח ביחד. לצורך ההחלטה נלקחים בחשבון פרמטרים רבים במבנה הגוף של האישה וכמובן שגם הניסיון של הכירורג הפלסטי בא לידי ביטוי בהמלצות.

באופן טבעי ככל שהציפייה היא לשינוי משמעותי יותר, וככל שהחזה הקיים קטן יותר, כך גדלה חשיבותה של הבחירה המדויקת ביותר האפשרית.

לנשים בעלות חזה קטן שמבקשות לשמור על מראה טבעי ההמלצה היא כאמור שתל אנטומי, כשהגובה נקבע בהתאם למבנה הגוף הספציפי. נשים מלאות בעלות שדיים שגודלם מוגדר כבינוני יוכלו להגיע למראה מרשים מאוד עם שתלים עגולים. עבור נשים שהחזה שלהן ממוקם בנקודה יחסית גבוהה ההמלצה תהיה לרוב על שתלים אנטומיים נמוכים ואילו במקרים שבהם השדיים הקיימים יחסית נמוכים, שתלים אנטומיים ארוכים יקנו נוכחות מרשימה גם לחלק העליון של השדיים וזאת מבלי לייצר מראה מוחצן או אימפקט של פוש אפ.

מה מומלץ לגבי נפח השתלים?

לאחר שבוחרים מבין כל האפשרויות של סוגי שתלים לחזה, ההחלטה הבאה היא לגבי נפח השתל. בדומה לבחירת סוג השתל, גם כשמתכננים את מידת ההגדלה ההמלצה היא לשאוף למראה טבעי, שהוא גם זה שמחמיא באופן הנכון ביותר לכל אישה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *