הרמת חזה מחיר – מה טווח המחירים של ניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה מחיר ועלויות

עם השנים, במקרים רבים, החזה הנשי הופך לנפול במידה מסוימת ואפילו שמוט. בין הסיבות לכך: אובדן האלסטיות של העור באזור, שדיים כבדים שנמשכים כלפי מטה וגם ירידה דרסטית במשקל עשויה להוביל לגוף חטוב יותר אבל גם לצניחה של החזה.
סיבה נוספת אפשרית לצניחה של החזה הן הנקות וגם סתם הגיל והגרביטציה.
הרמת החזה באמצעות ניתוח היא פתרון אפקטיבי מאוד, ובאופן טבעי אחת הסוגיות שצצות כשמתלבטים אם לעבור את ההליך הכירורגי היא המחיר.

כיצד נקבע מחיר ניתוח הרמת חזה?

מחיר הרמת חזה כולל מספר מרכיבים: ראשית ישנו השכר של הכירורג הפלסטי שמבצע את הניתוח. גם הרופא המרדים שלוקח חלק בניתוח גובה תשלום על כך, בנוסף ישנה עלות לשכירת חדר הניתוח ומאחר שבדרך כלל נדרש אשפוז ללילה אחרי ניתוח הרמת חזה גם לכך יש השפעה על המחיר המבוקש.

כשמתלבטים האם ואיפה לעבור הרמת חזה מחיר הניתוח אינו סופי – ניתן להתמקח על כך ובחלק מהמקרים גם לקבל הנחה מסוימת או תנאי תשלום נוחים. באופן טבעי ישנם גם הבדלים בין הצעות מחיר שונות של מנתחים פלסטיים שונים, אבל ההמלצה החד-משמעית היא לא לייחס לסוגיית העלות משקל גבוה מדי.

למה לא כדאי לבחור מנתח פלסטי לפי מחיר?

צרכנות נבונה נשענת על עריכת השוואת מחירים מקיפה לגבי כמעט כל מוצר או שירות שאנחנו רוכשים. ניתוח הרמת חזה הוא מוצר לכל דבר מצד אחד, אבל מצד שני מדובר גם בהליך כירורגי מורכב – שמחייב ניסיון רב ומיומנות גבוהה, ולא כדאי להתפשר על כך.

בנוסף הרמת חזה היא גם הגשמת חלום במובנים רבים, כך שאת תג המחיר תשכחי לאחר זמן מה בעוד התוצאות ישפיעו במידה רבה על החיים שלך לאורך שנים רבות. זוהי עוד סיבה לכך שלקראת ניתוח הרמת חזה מחיר ההליך אינו הפרמטר המשפיע ביותר על הבחירה.

האם מחיר* הקטנת והרמת חזה גבוה יותר?

כשבוחנים מספר אפשרויות של ניתוח הרמת חזה מחיר כל אופציה מושפע גם מאופן ביצוע הפעולה. בפרט ישנו הבדל בין הליך כירורגי שכולל “רק” הרמת חזה לבין הליך שבמסגרתו החזה מוקטן ומורם גם יחד – כשבאופן טבעי ניתוחים מהסוג השני יהיו יקרים מעט יותר בגלל העובדה שהם מורכבים יותר.

בהתאם חשוב להגיע למנתח פלסטי בעל יושרה מלאה וניסיון עשיר. איש מקצוע כזה ידע להמליץ לך על ההליך המתאים לך ביותר והשיקול היחיד שלו יהיה המראה המחמיא ביותר עבורך. בדרך זו תוכלי לדעת בוודאות שאת בידיים טובות, ומשלמת רק על מה שבאמת כדאי לבצע בדרך לשדיים בגודל האופטימלי ועם הזקיפות שאת מייחלת לה.

אולי תאהבו גם:

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *